اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲| سود ۹ ماهه این شرکت مهم بیش از ۸۰ درصد کاهش یافت!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه بیست و ششم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت بکهام از مبلغ ۱۰,۰۴۰,۱۰۳ میلیون ریال تا مبلغ ۱۳,۶۷۸,۸۲۷ میلیون ریال (از مطالبات و دریافتی های نقدی ۳۶۳۸,۷۲۴ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی دارای حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت ها. ثبت شده اند.

اطلاعات مهم

خرید تقریباً ۱۹ درصد از سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی ج. الف یک (سهم عادی) شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهم عادی) در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۲ منتشر شد.

افزایش نرخ برخی محصولات

نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت تولید برای پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه افزایش یافته و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو است. شایان ذکر است میزان فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۱.۳۸ درصد (سی و یکصد درصد) و نسبت به کل حدود ۱.۹۲ درصد (یک نود و دو درصد) بوده است. دارایی ها در سال مالی قبل صد در صد).

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کفرا

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه بی ایمانی از مبلغ ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۲,۲۷۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل تجدید ارزیابی بیش از حد دارایی ها جهت ترمیم شاخص های مالی و بهبود ساختار سرمایه و تعدیل سرمایه با ارزش واقعی شرکت. این موضوع در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم آینده

بدهی های شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت ​​پارس (سهام عام) در بانک سرمایه شعبه شهرستان چالوس تسویه شد.

عملکرد ۹ ماهه رانفور (تأیید نشده)

دنبال کردن دوید برای در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۴۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۱۲۶۷۹۸۸۹ میلیون ریال با ۲۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۸,۷۹۸,۴۴۶ میلیون ریال رسید.

خدمات ۹ ماهه (تست نشده)

دنبال کردن عصر در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با کاهش ۵۱ درصدی به مبلغ ۴,۴۷۴,۵۶۹ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۰۸۹,۲۴۰ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا