اخبار بورس

پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات امروز سه شنبه، شاخص کل با ۰.۰۸ درصد کاهش در سطح دو میلیون و ۹۰ هزار واحد قرار گرفت که یک هزار و پنج و ۹۸ واحد از قله این شاخص فاصله دارد و شاخص هم وزن با با کاهش بیشتر ۰.۳ درصدی (معادل دو هزار و ۲۰۶ واحد) به سطح ۷۳۲۰۰۰ و ۵۹۲ واحد کاهش یافت.

پیش بینی سهام برای چهارشنبه

شاخص کل در محدوده بالای ۹۹ قرار دارد. اگرچه این ناحیه نشان دهنده پشتوانه مهمی برای بازار است، اما خریداران همچنان در تصمیم گیری های خود محتاط هستند.

این نشان می دهد که دو ریسک بازار که بانک مرکزی به آن اشاره می کند همچنان ساکنان تالار شیشه ای را برای خرید سهام دچار تردید می کند. کارشناسان معتقدند در صورت اجرای سیاست ها و تصمیمات بانک مرکزی در راستای رشد دلار، انتظار اقبال بازار در خرید سهام امکان پذیر است.

از سوی دیگر انتشار جدید اوراق گواهی سپرده ویژه بانک مرکزی با سود ۳۰ درصدی یکی دیگر از عوامل تهدید کننده نقدینگی بورس است. اگر اعتماد ایجاد شود و سایه دو ریسک ذکر شده کم شود، اهالی تالار شیشه ای به تدریج جرات بیشتری برای خرید سهام پیدا می کنند.

مطابق با پیش‌بینی بازار سهام در آخرین روز هفته و با توجه به اینکه وجوه اهرمی بازار در سمت منفی دامنه قرار داشتند، انتظار می‌رود بازار سهام دوباره به سمت قرمز سقوط کند. / اخبار تجارت

پیش بینی سهام

در برخی شایعات از انتشار اوراق تامین مالی با نرخ سود بالای ۳۰ درصد خبر می‌رسد، این موارد همچنان ممکن است منجر به خروج نقدینگی از بورس شود، شاخص کل حمایت دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد از دست داده و صعودی برآورد می‌شود. به ۲ میلیون و ۵۰ هزار واحد.

ارزش معاملات همچنان خوب نبود و در محدوده چهار میلیارد تومان بود. پیش‌بینی می‌شود که تحولات بازار فردا همچنان نامطلوب باشد.

در آخرین روز معاملاتی این هفته ممکن است دو تا پنج هزار واحد کاهش داشته باشد. پیش بینی می شود اقدام قیمت رکودی یا منفی باشد و در صورت حرکت با اخبار پیشنهاد ویژه در بورس خواهد بود. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا