ورزشی

واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به دستمزد فرانجومی مانچینی

تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت های آسیا ناامیدکننده ظاهر شد و با شکست مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند. انتقادها از روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی عربستان پس از حذف این تیم بسیار زیاد شد; و در شرایطی که مانچو با اختلاف زیادی نسبت به سایر مربیان گران ترین مربی جام ملت ها بود.

در جریان جام ملت های آسیا، رسانه های عربی گزارش دادند که مانچینی سالانه ۲۸ میلیون یورو دستمزد دریافت می کند که او را به گران ترین مربی جهان تبدیل می کند.

فدراسیون فوتبال عربستان در پایان جام ملت های آسیا به دستمزد نجومی مانچینی واکنش نشان داد و آن را رد کرد. عربستان سعودی نوشت: حسین الصادق، مدیر تیم ملی عربستان گفت که دستمزد مانچینی اغراق آمیز بوده و از ارقام عجیبی استفاده شده است. به گفته وی مربیانی در لیگ عربستان هستند که دستمزدشان از مانچینی بیشتر است. الصادق گفت: فقط می خواهم بگویم دو مربی در لیگ عربستان هستند که دستمزدشان از مانچینی بیشتر است.

ناکامی تیم ملی فوتبال عربستان در جام ملت های آسیا انتقادات زیادی از روبرتو مانچینی و حتی سوال برکناری او را به دنبال داشت. شبکه DAZN ایتالیا مدعی شد که جدایی مانچینی از تیم ملی فوتبال عربستان زیاد است و این سرمربی در صورت جدایی به لیگ برتر بازخواهد گشت و گزینه اصلی هدایت چلسی و جانشینی پوچتینو محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا