اخبار بورس

جدیدترین افزایش سرمایه‌های منتشره کدال| سرمایه این نماد ۱۸۰۰ درصد افزایش یافت

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های متعددی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۱۷۰۰ درصدی فاروج

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۰۰۰/۱۰۰/۱۰۰ ریال به مبلغ ۱۹,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل جمع شده ریال. سود مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور تغییر ساختار مالی شرکت و استفاده از مشوق های مالیاتی طبق بند هـ تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و بخشنامه شماره ۲. ۲۰۰/۱۴۰۲/۲ مورخ ۰۱/۱۰/۱۴۰۲ رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با این سوال مواجه شد که بخش بزرگی از سود کسب شده را تقسیم نکند و از منابع حاصله برای افزایش سرمایه و در نتیجه توسعه بخش‌های تولیدی استفاده کند. و ایجاد فرصت های شغلی جدید.

پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش ۳۳ درصدی سرمایه خاتور

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت ایران رادیاتور از سود انباشته ۳,۸۵۴,۴۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۵,۱۳۳,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به منظور تغییر ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی. بند «ه» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲ معرفی می شود. که در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال گردید.

اعلام افزایش سرمایه ۷۹ درصدی فالوم

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره DPM-IOP-02A-172 مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت آلومتک به مبلغ ۱.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد. انجام شده به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته به مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال) در تاریخ ۱۱/۰۳/۱۱ به ثبت رسید. ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکتها.

گزارش حسابرس در مورد افزایش ۶۷ درصدی سرمایه فلاندری

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران) در مورد گزارش توجیهی مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه لامیران از مبلغ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ انباشته. سود ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای بهبود ساختار مالی و حفظ نقدینگی شرکت تخصیص یافت.

آگهی ثبت نام جمینو برای افزایش سرمایه ۸۰ درصدی

با عنایت به پروانه افزایش سرمایه شماره DPM-IOP-02A-155 مورخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ افزایش سرمایه شرکت صنایع غذایی مینو شرق به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰. میلیون ریال مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از مجموع سود ۱۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال) وارد دفتر تجارت می شود. اقتدار در ۸ نوامبر ۱۴۰۲.

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی لخزر

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت صنعتی پارس خزر از مبلغ ۱۶۶۳۲۰۰ ریال به مبلغ ۴۱۵۸۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی شرکت – به نفع معافیت مالیاتی بر اساس بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور – افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت – رفع شکاف بین سطح سرمایه ثبت شده و سطح مطلوب بورس اوراق بهادار. سازمان – تسهیل نقل و انتقال سهام شرکت در بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲. به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اظهارنظر در اختیار حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی سهام عدالت

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی دوده فام از ۷۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ ریال. سود انباشته، مازاد تجدید. ارزیابی دارایی به منظور جبران هزینه های سرمایه گذاری و خرید دارایی های ثابت از منابع داخلی شرکت سابق، حفظ سیستم فعلی تقسیم سود و جلوگیری از خروج نقدینگی و کاهش هزینه های مالی ارائه شده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۳۱ درصدی در ایران

با توجه به تصویب افزایش سرمایه براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت لیزینگ ایرانیان از مبلغ ۱۶۳۰۰۰۰ میلیون ریال به ۲۱۳۰۰۰۰ میلیون ریال (از مبلغ انباشته) انجام شد. به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از محل فیش های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارتی به ثبت رسید.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه ۱۸۰۰ درصدی و برق

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری برای کارکنان صنعت برق زنجان و منطقه قزوین از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای بهبود ساختار مالی و حفظ و توسعه سبد سرمایه گذاری محاسبه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا