ارزهای دیجیتال

تصمیم‌گیری در مورد صندوق ETF اتریوم به کجا رسید؟

به گزارش افق میهن:






کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک بار دیگر دوره بررسی ETF های اتریوم را تمدید کرد و هنوز تصمیم نهایی در این مورد نگرفته است.



به گزارش افق میهن، همانطور که توسط تحلیلگران پیش بینی شده بود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بار دیگر دوره بررسی ETF اتریوم پیشنهادی اینوسکو و گلکسی دیجیتال را تمدید کرد. این تاخیر ناشی از تغییر قانون پیشنهادی صرافی Cboe BZX است. هدف از چنین تغییری، فراهم کردن فرصت درج و معامله سهام صندوق است.

تغییر قانون پیشنهادی برای اولین بار در ۸ نوامبر در ثبت فدرال منتشر شد. سپس SEC در ۱۳ دسامبر تصمیم گرفت تا مهلت طولانی تری برای تصویب یا رد پیشنهاد تعیین کند.

اعلامیه اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می دهد که این آژانس تصمیم گرفته است که فرآیند تایید یا رد را آغاز کند. این آژانس نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به پیشگیری از تقلب، دستکاری بازار و حمایت از سرمایه گذاران درخواست کرده است. این مسائل همچنین برای تایید ETF های بیت کوین کش در ژانویه بسیار مهم بود.

بررسی مداوم ETF اتریوم

SEC جدول زمانی خاصی را برای بررسی این وجوه منتشر نکرده است. با این حال، اظهار داشت که نظرات نهایی باید ظرف ۲۱ روز پس از انتشار در ثبت فدرال ارسال شود. البته، این افزونه تنها بر جدول زمانی پیشنهادی اینوسکو و گلکسی تأثیر می‌گذارد و تأثیری بر جدول زمانی کلی تأیید ETF اتریوم ندارد. انتظار می رود SEC در مورد چندین پیشنهاد مشابه به طور همزمان تصمیم گیری کند.

در هفته‌های اخیر، SEC تصمیم‌گیری درباره سایر ETF‌های نقدی اتریوم، از جمله پرونده‌های Fidelity در ۱۸ ژانویه، BlackRock در ۲۴ ژانویه و Grayscale در ۲۵ ژانویه را به تعویق انداخت. با این حال، این تاخیرها بر مهلت تصمیم گیری کلی در ماه مه تأثیری نخواهد داشت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا