اخبار بورس

اطلاعیه‌های مهم افزایش سرمایه چند نماد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های زیادی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۱۰ درصدی شسینا

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع شیمیایی سینا (سهام عام) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۳,۵۹۷,۲۸۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۵۹,۷۲۸,۱۵۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۳۵۹,۷۲۸,۱۵۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۳۵۹,۷۲۸,۱۵۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و استفاده از مشوق های مالیاتی بر اساس تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲.

اعطای موافقت برای افزایش سرمایه ۴۹ درصدی بنیرو

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نیرو ترانس (سهام عام) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۹,۴۱۸,۷۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴,۵۸۱,۲۰۶,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۴,۵۸۱,۲۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۴,۵۸۱,۲۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: تغییر ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی برای راه اندازی خط تولید بوشینگ کندانسور فشار متوسط ​​و قوی

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۴۲ درصدی مناسب است

درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فرانسوی یزد (سهام عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و جبران هزینه های سرمایه گذاری

اعطای مجوز افزایش ۳۰ درصدی سرمایه تملات

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تامین مالی بانک ملت (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۲۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: تقویت ساختار مالی، بهبود منابع سرمایه و گسترش فعالیت های تامین مالی

پیشنهاد هیأت در خصوص افزایش سرمایه ۶۲ درصدی کچاد

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مبلغ ۲۷۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری و حق تقدم وجوه نقد سهامداران. از سهامداران فعلی ۱- تأمین بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا از جمله. الف: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت اسمی ۵۴۶ مگاوات – EPC B: احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات C: بهره برداری از معدن جدید سنگ آهن (ناهنجاری A10) 2- بازپرداخت هزینه ها. ۳- مشارکت در افزایش سرمایه مستمر شرکت های سرمایه گذاری ۴- بازپرداخت هزینه های انجام شده بابت تملک سهام (خرید سهام و تأسیس شرکت) مصوب هیئت مدیره این گزارش در تاریخ ۲۷ آبان ماه توسط مدیران منتشر شد. ، ۱۴۰۲ و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید

پیشنهاد هیات مدیره در خصوص افزایش ۱۵۰ درصدی سرمایه کاسپین

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت صنعتی پارس خزر از مبلغ ۱,۶۶۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی شرکت – بابت منفعت از مالیات. معافیت موضوع بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور – افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت – رفع شکاف بین سطح سرمایه ثبت شده و سطح مورد نظر سازمان بورس. – تسهیل نقل و انتقال سهام شرکت در بورس و بازار اوراق بهادار که در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۸۲۳ درصدی سیمرغ

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمرغ از مبلغ ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، انجام تجدید ارزیابی مازاد بر دارایی ها به منظور جلوگیری از تغییر ساختار مالی. نقدینگی از شرکت که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۶۳ درصدی در کمرجان

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت بازرگانی و تولیدی مرجانکار از مبلغ ۶۷۳۵۹۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۳۲۶۴۰۳ میلیون ریال) انجام شد. از سود جمعاً مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارتی به ثبت رسیده است.

اعلام ثبت افزایش سرمایه ۲۱۳ درصدی قیستو

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت نیشکر بیستون از مبلغ ۴۸۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۱.۰۲۰.۰۰۰ میلیون ریال) انجام شد. میلیون ریال و از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در مرجع ثبت تجارتی به ثبت رسیده است.

اعطای موافقت با افزایش ۱۴۸ درصدی سرمایه کتبس

در این سازمان تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت زغال سنگ ناگین طبس (سهام عام) مورد توجه قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۱,۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۱,۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی

اعطای مجوز افزایش ۱۸۷ درصدی سرمایه تاپکیش

در این سازمان تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳,۳۶۶,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۳,۳۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۲۷۱,۷۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته ۳,۰۹۴,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مازاد تجدید ارزیابی داراییها.
موضوع افزایش سرمایه: تغییر ساختار مالی و خرید قطعات کارتخوان

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۳۵ درصدی ولساپا

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت لیزینگ رایان سایپا از مبلغ ۱۴۵۴۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۹۶۲۹۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۵۰۸۹،۰۰۰ میلیون ریال و ۵۰۸۹،۰۰۰ میلیون ریال) انجام شد. یک عدد سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ نزد سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

گزارش حسابرس از افزایش ۱۹ درصدی سرمایه قبشهر

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی بهشهر از مبلغ ۲۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار سرمایه، جلوگیری از خروج نقدینگی، سرمایه گذاری مجدد در شرکت تابعه و بهره مندی از معافیت های مالیاتی تخصیص یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا