اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه شانزدهم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی دعوت به مجمع عمومی سالانه مدیریت

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. مدیریت این مراسم روز سه شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران، خیابان مطهری، تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۲۵۱ برگزار می شود. لطفا شرکت کنید

گسترش فرصت اعطا شده به رامپانا جهت پیروی از دستورالعمل های پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های مدیریت در خصوص افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان و شرکت بورس اوراق بهادار تهران، طی نامه ای در تاریخ ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ بر لزوم رعایت الزامات فوق در مهلت مقرر به شرکت تاکید کرد. از ۱ ماه طبق نامه شرکت، مهلت یک ماه دیگر تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید می شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت بشاب

گزارش حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی استفاده ارقام) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۶ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. با یک ستاره تیرانداز با توجه به لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۷۲۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به میزان ۱. تغییر ساختار مالی شرکت. ۲. کل کشور از معافیت مالیاتی موضوع بند «ح» تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برخوردار می شوند. ۳. افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت. ۴. تسهیل در واگذاری سهام شرکت در بورس. نشان داده شده. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه گزازار

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه احمق ها از مبلغ ۱,۳۷۰,۱۳۶,۰۸۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱,۷۱۴,۱۳۷,۶۴۸,۳۱۲ ریال از محل سود انباشته جهت استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه از محل سود انباشته مطابق بند (ه) تبصره ۲ سال ۱۴ قانون بودجه. نتیجه کلی اصلاح ساختار مالی و همچنین جلوگیری از خروج نقدینگی و توسعه پروژه هاست که در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید. این گزارش به بازرس قانونی ابلاغ شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعیه دعوت به مجمع عمومی سالانه تاملات

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. حوصله اش سر رفت که روز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی بزرگراه چمران، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

حراج قمرگ برگزار شد

دنبال کردن غمگینی (اشتراک مشترک) هر شش دانگ سه ملک را در نظر می گیرد لذا هر شخص حقیقی یا حقوقی که مایل به مشاهده و خرید ملک باشد می تواند از تاریخ ۱۳۰۲/۱۱/۱۶ لغایت ۲۳/۱۱/۱۳۰۲ (از ساعت ۰۸:۰۰ صبح) اقدام نماید. تا ساعت ۱۴) به دفتر شرکت ارسال و فرم های مربوطه را دریافت کردند.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت بشاب

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مالی آریا نگار) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. با یک ستاره تیرانداز بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و همچنین استفاده از معافیت مالیاتی پیش بینی شده. در بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور ارائه شده است. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اجرای ۹ ماهه فپنتا

دنبال کردن فاپانتا در ۹ ماه منتهی به ۳۰ ژوئیه ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۶۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۱۲۳ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳۶۹۶۹۷ میلیون ریال با ۱۰۸ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۳۷۷۸۱۶ میلیون ریال رسید.

اجرای ۳ ماهه صداشت

دنبال کردن صدشت در ۳ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۹۱۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۱,۹۱۰,۹۸۵ میلیون ریال با ۱۴۵ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۸۲,۰۰۹ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا