اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۱۴ بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- به دستور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دستورالعمل محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه ها برای حفظ قابل پیش بینی بودن و حمایت از صنایع بورسی بازنگری می شود.
۲- اولتیماتوم خاندوزی به بانک آینده و سایر بانک های مستضعف: چنانچه در جدول زمانی تعیین شده توسط بانک مرکزی نسبت به اصلاح رویه موجود اقدام نکنند، با آنها برخورد خواهد شد.
۳- سخنگوی وزارت خارجه قطر: اسرائیل با پیشنهاد آتش بس در غزه موافقت کرد.
۴- بانک مرکزی: نوسانات اخیر در بازار ارز ماهیت موقتی دارد: نوسانات اخیر در بازار ارز مبنای اقتصادی ندارد. متاثر از انتظارات روانی است و روند این بازار تا پایان سال بهبود خواهد یافت.
۵- «کچاد» نیروگاه خورشیدی می سازد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از انعقاد قرارداد آغاز ساخت نیروگاه خورشیدی خبر داد.
۶- در هفته منتهی به یازدهم بهمن در این ماه کاهش نرخ سود بین بانکی ۰.۰۷ واحد اعلام شد که معادل ۲۳.۴۶ درصد است.

۷- قائم مقام وزیر صامت گفت: تولید پژو پارس متوقف نخواهد شد. با توافقات صورت گرفته در سطح دولت، خودروهای پژو پارس از سال آینده با استانداردهای ۸۵ تولید می شود.
۸- خزامیه افزایش سرمایه: مجمع عمومی عادی این شرکت روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۰۲ ساعت ۱۴ تشکیل می گردد.
۹- وزیر امنیت: انتشار آیین نامه واردات خودروهای فرسوده از مناطق آزاد در روزهای آینده
۱۰- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی / درصد افزایش سرمایه: ۸۴ درصد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا