ورزشی

توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی

هوشنگ ناسی زاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: با بردیف صحبت کردیم اما او گفت یکی دو ماه دیگر می تواند به ایران بیاید. یکی دو مربی ایرانی در حال حاضر بیکار بودند که با آنها صحبت کردیم اما بنا به ملاحظاتی این اتفاق نیفتاد اما باید از مربی خارجی استفاده کنیم. چون مشکل مربی خارجی این نیست که گوشیشو چک کنه ببینه کی بهش چی گفته!

آیا با فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی صحبت کرده اید؟ او گفت بله

مدیرعامل تراکتور افزود: چند گزینه وجود دارد که صحت ندارد. مالک محترم باشگاه که نظر بسیار خوبی به هواداران دارد ترجیح می دهد مربی خارجی باشد.

نصیرزاده گفت: با یکی از مربیانی که سابقه مربیگری در تیم های ملی اروپایی را دارد در حال مذاکره هستیم و عذرخواهی می کنم که نمی توانم نام او را ذکر کنم. ساعتی پیش به توافق اولیه رسیدیم و قرار شد مربی بدنساز و دستیار بیاورد.

آیا با اسکوچیچ و استراماچونی مذاکره کرده اید؟ وی بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز، ارقامی که برخی مربیان اعلام می کنند بسیار بالاست و هیچ یک از باشگاه های ایرانی توان پرداخت آن را ندارند. با استراماچونی مصاحبه شد و پرونده او بلافاصله بسته شد. مذاکره با اسکوچیچ هم درست بود اما او ارقام بالایی ارائه کرد. باید بیشتر به هواداران توجه کنیم اما در غیر این صورت می توانستیم گزینه های دیگری را امتحان کنیم.

مدیرعامل تراکتور اضافه کرد: منتظر یکی از مربیان ارزشمند اروپایی هستیم که سابقه نیمکت نشینی تیم ملی اروپا را دارد. چندین بار ویدیویی صحبت کردیم و پیشنهاد فرستادیم و امیدواریم به نتیجه برسیم. بابت برخی از نتایج کسب شده عذرخواهی می کنیم و از شما می خواهیم که صبور باشید و قرارداد با سرمربی جدید نیم فصل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا